zaterdag 27 november 2021

Kerstkaarten met lantaarn

 Hallo allemaal.

Ben ik ook eens weer... Borduur regelmatig nog kaarten en vaak ga ik vrijdag bij Trijntje kaarten maken. Gelukkig lukt het allemaal nog... De hobby geeft mij veel plezier.

Ben aan het kruissteekjes borduren geweest op het kleinste vierkante malletje van Marianne design. Dat past heel mooi in de lantaarn LR0669.  Wij borduren met scheepjes sweet treath. Heb verschillende kleuren groen gebruikt. Heb de kaarsjes eens met andere kleuren geborduurd. Had nog wat restjes .  Heb er leuk papier bij uitgezocht wat uit verschillende blokken Pretty paper van Marianne design komt.

Bij http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2021/11/challenge-39-alles-mag-op-je_7.html mag alles als er maar borduurwerk op de kaart zit.

Onderstaande roze kaart laat ik graag meedoen


Heb ook nog een kaart met een gele kaars gemaakt.  De kaart van hieronder laat ik meedoen bij https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/2021/11/challenge-19-linttouwkant.html Heb het takje eraan gezet met een waxkoordje


Voor de afwerking een takje gemaakt met LR0551 vastgezet met een waxkoordje

Zoals jullie zien heb ik het hele malletje vol geborduurd. Hier vonden wij dat wel leuk.

 Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Allemaal nog een goed weekend.

Groeten Martje

6 opmerkingen:

  1. Twee prachtige geborduurde kaarten Martje
    Mooi geborduurd .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurtjes op je mooie kaarten. Heerlijk dat je samen met Trijntje zó kunt genieten van de hobby!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten zijn het geworden met het borduursel. En het past inderdaad heel mooi op de lantaarn. Gezellig zo met z'n tweeën! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt met het prachtige borduurtje, wat fijn dat het knutselen nog steeds zo goed gaat,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martje,
    Wat leuk dat je meedoet. Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Mooi hoe je het borduurtje hebt verwerkt in de lantaarn.
    Gezellig dat jullie samen zo kunnen freubelen.
    Bedankt voor het meedoen, liefs Steelsteekje(Isolina)
    Pas goed op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je nog zo kunt genieten van je hobby's. Twee mooie kaarten, zeker die met de roze kaars is mooi. Knap werk altijd dat borduren, ik kan het niet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.