maandag 25 november 2019

Engeltje met roosje

Hallo allemaal

Ben ik alweer.... Heb nog een borduurkaart gemaakt, dat doe ik vaak bij mij thuis, geeft niet veel rommel....En het is fijn om te doen. Had dit leuke plaatje van Amy nog .






Bij het blog van https://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2019/11/challenge-18-bij-steelsteekje-kerst.html mag je zelfs twee geborduurde kerstkaarten insturen.... Dit is nummer 1... IK blijf geborduurde kaarten leuk vinden en leuk om te maken.. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Martje

8 opmerkingen:

  1. Hallo Martje,

    ik vind je kaart prachtig!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie chique geborduurd kerstkaartje.
    Mooie kleuren.
    Mooi gedaan Martje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh! Wat een mooie borduurkaart! Heel mooi patroon ook en het (b) engeltje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik blijf ze mooi vinden, ik heb vroeger ook heel veel kaarten geborduurd, helaas gaat dat nu niet meer. Je maakte een mooie kaart met een lief engeltje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het mooi gecombineerd Martje,het is een sfeervol lief kerstkaartje.
    Lieve groetjes, wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Martje.
    Wat leuk dat je meedoet.
    Je hebt een mooi en lief kerstkaartje geborduurd!
    Leuke hobby hebben we😊.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 18!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Martje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en lief kaartje met het engeltje, mooi borduurwerk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.