zaterdag 22 september 2018

kaart met rode roos

Hallo allemaal.

Ben even weer lekker aan het borduren geweest. Bij het blog van http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2018/09/challenge-4-rozen-op-je-kaart.html  willen ze graag een borduurkaart met rozen zien.

Heb even n mijn spullen gezocht en daar kwam dit patroon uit al voor geprikt en al . Zelf vind ik dit plaatje met roos leuk in dit patroontje passen.


Heb mijn stickerdoos weer eens tevoorschijn gehaald om de kaart af te werken. Is weer  eens leuk om  in de hoekjes in paar stickertjes te zetten en binnen het patroon wat stipjes. Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Groeten Martje


6 opmerkingen:

  1. Hoi Martje, wat een mooi kaartje weer, een prachtig borduurtje en zo mooi afgewerkt met de hoekjes en de leuke stipjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi fijntjes. Mijn borduurspulletjes liggen ook klaar. Komt alleen zo weinig van, terwijl het zo leuk is. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijntjes geborduurd weer Martje en je hebt helemaal gelijk, de kleurtjes van het plaatje en het model passen er perfect bij.
    Lief afgewerkt met die kleine stipjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martje,
    Mooi!!!
    Prachtig borduurwerkje, ook het plaatje is schattig.
    Leuk hoe je de stickers verwerkt hebt. Komen die ook weer eens te voorschijn :).
    Het styled de kaart mooi af, heel leuk gedaan!
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje Challenge 4!
    Fijne dag verder, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie borduurkaart, leuk de stickertjes erbij, maakt het helemaal af.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige borduurkaart Martje, mooi patroontje en de kleurtjes passen mooi bij het plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.