vrijdag 6 juli 2018

Geborduurde felicitatie kaart

Hallo allemaal.

Ben ik ook eens weer met een kaart. Ik maak we altijd op vrijdag nog kaarten met Trijntje en alleen maak ik vaak borduurkaarten. Blijft leuk om te doen en je kan het snel even aanpakken. Weing rommel. Er is en nieuw challengeblog voor borduurkaarten het steelsteekje. Dese maand is de uitdging alls mag met optie paars   Deze onderstaande kaart laat ik graag meedoen   http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2018/07/challenge-2-alles-mag-optie-paars.html 


Het plaatje is al een oudje van Tini.  Het patroon is een voorgeprikt kaartje. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Martje




gggg

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer eens een kaartje van jou te zien Martje,
    het is een prachtige kaart geworden, met mooi borduurwerk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bewonder je vaardigheid van het borduren Martje. Zo fijntjes die kleine steekjes.. Het is een mooie kaartje geworden en de kleuren van het garen heb je mooi afgestemd op het plaatje!
    Fijn weekend toegewenst hoor,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martje,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de 2e Challenge bij Steelsteekje!
    Dank je wel!
    Borduurwerk is heel erg mooi, en past leuk bij het plaatje.
    Ook de hoekjes heb je mooi afgewerkt.
    Ik denk dat ik maar eens een kop thee ga zetten, hahahaha. Krijg er zin in!
    Ook vind ik het fijn om te horen, dat je zo tevreden bent met de Candy spulletjes, ben benieuwd wat je ermee gaat maken :)
    Fijn weekend verder, en liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Het plaatje herken ik inderdaad nog van jaren geleden. Wie wat bewaart heeft wat!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend, heel feestelijk!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.