maandag 1 januari 2018

Verjaardagskaart met borduur

Hallo allemaal.

Allereerst de beste wensen voor 2018. Ik hoop dat jullie allemaal goed het nieuwe jaar zijn ingekomen. Het was hier rustig.

Vandaag is er een nieuwe uitdaging gestart bij http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2018/01/challenge-51-een-geborduurde.html de uitdaging is maak een verjaardagskaart met een borduurwerkje erop.


Ik heb een borduurpatroon van Ann's PaperArt  gebruikt. Het plaatje komt van een al wat ouder Knipvellen poster. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Groeten Martje

4 opmerkingen:

  1. De allerbeste wensen voor 2018 Martje, dat we maar weer mooie kaarten mogen maken.
    Deze kaart is prachtig geborduurd met een mooi patroon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen, Martje.
    Je kaartje is prachtig, heel mooi geborduurd,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is prachtig Martje! Dank je wel voor je kerstkaart die ik van je heb gekregen.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou de allerbeste wensen en een goed en creatief 2018. Weer een prachtige borduurkaart, ik blijf het zo kunstig vinden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.