zaterdag 15 juli 2017

Potje met bloemen

Hallo allemaal.

Jullie weten ik mag graag borduren . En ik zit op mijn nieuwe adres mooi voor het raam te borduren.
Ik ben blij dat ik nu in een aanleunwoning zit. Het is heel fijn ingedeeld en de woonomgeving is ook erg fijn.  Ik had het eerder moeten doen... maar ja ik zag er tegenop.

 Had dit leuke patroontje  en heb er  een  kaartje meegemaakt . Bij ons borduurkaarten mag deze maand alles doen jullie nog mee.   Hier http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2017/07/challenge-45-alles-mag.html   vinden jullie de uitdaging

O

Gisteren was ik jarig  en ben heel erg verwend door Corrie en Cindy van  http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/ met een heel mooi boeket. bedankt dames. verder heb ik prachtige kaarten gekregen van Corrie,Cindy, Danoesja, Marga , Ans en  Anita uit blogland. Bedankt allemaal.

8 opmerkingen:

  1. Ook hier nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martje, voor iemand die al zolang m
    mooie voorbeeldkaarten maakt voor Ons borduurkaartenblog is een bloemetje toch zeker wel op zijn plaats.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe huisje, dat je er nog maar lang van mag genieten.
    Je kaart is zals we van je gewend zijn weer schitterend gemaakt.
    Ook de kleuren zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martje,
    fijn dat het zo naar je zin is in je nieuwe huisje, geniet er maar van. Ik hoop dat mijn kaart vandaag is gearriveerd, had hem donderdag al op de post gedaan..
    Je kaartje is zoals altijd, heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martje en dat je nog maar vele jaren mag genieten in je nieuwe huisje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Martje. Wat fijn dat je nu toch heel blij bent met je huis en een lekker plekje hebt gevonden om te borduren. Zo kunnen wij nog steeds genieten van je mooie fijn geborduurde kaarten :) Deze is ook weer heel mooi in die tere kleurtjes. Die kleine stickertjes maken het helemaal àf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martje,
    Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    Wat sta je leuk op de foto met de bos bloemen.
    Je hebt ook een heel mooi borduur kaartje gemaakt, met de zachte kleurtjes.
    De stipjes rond de bloemen zijn ook schattig.
    Fijn dat je je plekje gevonden hebt. Mooi bij het raam, perfect licht voor op je borduurwerkje :)
    Lieve groetjes Crealientje.


    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooie foto, je zou echt niet zeggen dat je al 82 bent geworden. Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe woning.
    Weer een schitterende borduurkaart, mooie kleurtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Martje. Ik heb het al vaker gezegd, maar je borduurt zo mooi. Fijn dat je het zo naar je zin hebt in je huis. De bloemen zijn je van harte gegund! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.