maandag 31 oktober 2022

Pompoenen

 Hallo allemaal.

Ook weer eens een kaart van mij op mijn blog... Het is al even geleden dat jullie wat van mij hebben gezien . Ik maak nog wel regelmatig kaarten. Vind het nog altijd leuk om te doen. Gelukkig doen mijn handen het nog goed....

Heb een kaart met de leuke nieuwe mal van de pompoenen een kaart gemaakt.  Wij vinden ze zo leuk! De kaart is  gemaakt met allemaal materialen van Marianne  design. Nieuwe en oudere materialen gecombineerd dat is zo leuk met deze materialen. Nu was er een leuke uitdaging  met minimaal 5 producten van Marianne design.daar dus ik laat  deze kaart daar graag meedoen..  Pompoenen gemaakt met CR1608. Spinnenweb met CR1422 , insecten met CR1383, blaadjes met CR1336. De toefjes gras met CR1355 stukjes van geknipt. De takjes oranje met LR0769. Het design papier uit Pretty paper bloc Wood &Stone.. De stempel komt uit het setje CS1104 

 


Bij het blog van http://mariannedesign.blogspot.com/2022/10/challenge-303.html daar willen ze minimaal 5 producten van Marianne design op de kaart zien. 

Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.  Ik maak op vrijdag kaarten bij Trijntje  en we maken dan ongeveer dezelfde kaart . Dus als jullie denken ik herken de kaart dan  klopt het.. 

Allemaal een fijne dag 

Groeten Martje

12 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat u elke vrijdag bij Trijntje kaarten maakt.
    En wat is deze weer leuk zeg!
    Hij is toch weer anders als die van Trijntje, iedereen geeft er zijn eigen draai aan. Plezier is het allerbelangrijkste. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martje,
    wat leuk dat je zo vaak met Trijntje kunt knutselen en deze kaart is wel heel gaaf met de pompoenen. Zo leuk met het spinnenweb en de insecten erbij.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pompoenen vind ik zo leuk, in het echt én op je mooie herfstkaart Martje. Leuk zo tegen die "houten" achtergrond en met die spinnenweb erbij. Fijn hoor dat Trijntje en jij zo samen knutselen, heel gezellig en leuk om samen ideeën uit te wisselen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Martje!
    Fijn dat je meedoet met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Martje, leuk weer iets van je te zien,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Anita
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige pompienkaart Martje en er zit meer dan genoeg MD op.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje is het geworden en makkelijk thema met "Alles mag 5x MD"
    Leuk dat je mee doet met de Challenge.
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Groetjes van Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi deze pompoenen kaart
    Gezellig dat je meedoet met de “alles mag” Challenge
    Groeten Cécile
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke pompoenenkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele mooie pompoenen kaart gemaakt samen met Trijntje,
    ik vind de kleuren ook erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via kwam ik op uw blog terecht, ik zat een beetje rond te snuffelen, nieuwsgierig naar wat andere manen maken. Het is echt een prachtige kaart geworden, wat een genot dat u dat nog kunt op uw leeftijd, dat hoop ik ook waar te maken. Geniet er maar van.
    Vriendelijke groet,
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.