zaterdag 5 december 2020

Kaart met taart voor Trijntje

 Hallo allemaal.


Gisteren was Trijntje jarig en heb de onderstaande kaart voor haar gemaakt. Met een leuk gebakje erop/ Dit plaatje komt van het grote knipvel  van Craftandyou Sweet dessert. We heen er al diverse kaarten mee gemaakt.  Het vel is nog niet op...  Het design papier komt het het bijpassende papier blok. Het papier met steren komt uit een  pretty paper blok van Marianne design


Voor het maken van de kaart de grote ronde mal van Marianne design CR1261 gebruikt. Er bovenop een ronde mal uit een setje van de action gestanst. De kleine bloemen gemaakt met COL1323.

Bij het blog van https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2020/11/mhh-challenge-28-taart-op-je-kaart-2.html is een leuke uitdaging taart op je kaart. Daar laat ik deze kaart graag meedoen.

Bij het blog van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2020/11/winnaars-november.html heeft onderstaande kaart een  top plekje gekregen..  In januari mag ik gastdesigner zijn.  Hoe leuk  kan dat zijn..........


Allemaal een fijn weekend en degenen die sinterklaas vieren een gezellige sinterklaas.

Groeten Martje

7 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met Trijntje haar verjaardag, de kaart voor haar is mooi geworden!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Trijntje. Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt.
    Nog gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van Trijntje, je hebt een mooie, feestelijke kaart voor haar gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt Martje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martje,
    daar ben ik weer eens. Het lukt me steeds niet jouw blog in mijn zijbalk te krijgen. Nu via Trijntje en dat lukt natuurlijk.
    Ik vind het zo leuk dat jullie elke week zo'n beetje samen creatief bezig zijn. Deze kaart voor Trijntje is ook weer heel mooi.
    Hoe is het bij jou met de kerstdagen? Komt er nog iemand? Of kun je naar Trijntje? Het is zo'n rare tijd. Ik wens je mooie dagen en hoop snel weer en kaart van je te zien!
    Hartelijke groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor je dochter!
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Martje!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.