zaterdag 26 december 2020

Fijne feestdagen

Hallo allemaal. 


Vanaf hier wil ik jullie allemaal nog fijne feestdagen wensen.

Als ik thuis ben borduur ik vaak. Meestal met patronen voor geprikt van Stitch and Do. Dat bevalt me goed..  Had dit plaatje nog in de map. Patroontje zat nog in de map. 


De kaart gaat meedoen bij het blog  van  http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2020/12/laatste-challenge-van-2020-bij.html   Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Een fijne avond.

Groeten Martje

4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt, met prachtig borduurwerk,
    Fijne 3de kerstdag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martje,
    Wat een mooie Kerstkaart heb je gemaakt!
    Prachtig geborduurd, en ik vind de Stitch en do patroontjes ook altijd mooi en handig:)
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 29!
    Fijne Zondag verder, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi geborduurde kerstkaart Martje. Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. Blijf gezond ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nossa Mãe Santíssima, interceda por nós para que fiquemos em paz, sem a perturbação de pessoas que não nos querem bem.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.