zondag 19 juli 2020

Zomerse geborduurde kaart

Hallo allemaal
Eindelijk gaat het beter met mij. Heb steeds meer goede dagen... Ben wel vaak nog moe na de doorgemaakte corona... Zal wel beter worden. De leeftijd werkt ook niet mee. Ben afgelopen week 85 jaar geworden... Ik heb een gezellige verjaardag gehad. We hebben gebarcued met zijn allen. Anders gaan we vaak een dagje op pad . Maar dat wil ik deze tijd niet. Maar zo kon het ook. Tijdens de vakantie va Trijntje ben ik weer aan het borduren geweest. Had er weer zin in.. 



Wil met deze kaart meedoen bij het blog van https://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2020/07/uitslag-challenge-24-en-nieuwe.html
 Het patroon  komt uit  een stich en Do pakket, maar welke ik weet hte iet meer... Ben benieuwd wat jullie van de kaartvinden.
 Allemaal nog een fijne zondag 
 Groeten Martje

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het beter met je gaat Martje en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je kaartje is SuperMooi. Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het weer wat beter met je gaat, je hebt een mooie, geborduurde kaart gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martje,
    Fijn dat je weer opknapt. Ik ben een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je 85e verjaardag!
    Hier worden de verjaardagen ook met een barbeque of gourmet gevierd.We vinden het dan heerlijk in de tuin en in veilige omgeving. Bevalt ons ook prima!
    Je kaartje is een beauty!
    Mooi fijntjes geborduurd. Frisse kaart.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 25!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.