vrijdag 20 augustus 2021

Kaart voor Jan

Hallo Allemaal.

Ben ik ook eens weer met een kaart.... Nog bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart voor Jacob .

In dit bericht laat ik de kaart zien die ik voor de verjaardag van  Jan de man van Trijntje gemaakt heb. Ze waren met zijn verjaardag onderweg. Dus ik had de kaart aan Trijntje meegegeven. Heb gehoord dat Jan de kaart prachtig vind.. ze hebben een vw bus en fietsen graag...

We hadden dit mooie plaatje van Gerda nog in de map. De ronde mal en fiets zijn van Marianne design. De wegwijzer is van Amy. We hadden nog een blokje papier waar dit papiertje van de kaart inzat. De plaatsnamen zijn uit een een anwb kaart gehaald. Omdat ze in Duitsland waren.. heb ik er  Duitse plaatsen opgezet. 


Samen me Trijntje maak ik vaak dit soort kaarten.  thuis borduur ik vaak kaarten. Dat blijf ik leuk vinden om te doen. Heb nu ook weer en heel stel gemakt . Een mooie ontspanning en tijdverdrijf. Helaas kan ik alleen de deur iet meer uit...  Als Trijntje thuis is dan ga ik daar nog naar toe dan knutselen we en maken er een gezellige dag van.

De kaart gaat meedoen  bij  het blog van https://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2021/08/rijen-rijen-rijen-in-een-wagentje.html willen ze iets zien  van vervoer.. en bij https://carlinskaartenparadijs.blogspot.com/2021/08/challenge-37-augustus.html mag alles.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Martje

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de jarige Jan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke kaart voor de jarige. Prachtig gemaakt. Toch zie je die oude VS busjes nog veel rijden, dat viel me gisteren toevallig op toen we terug kwamen van een paar daagjes weg.
    Leuk om samen met Trijntje af en toe te knutselen, echt gezellig.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart voor de man van Trijntje..Die VW bus is echt prachtig, en de fiets staat er goed bij, zo is het een heel persoonlijke kaart voor Jan geworden..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor Jan en zo toepasselijk!
    Leuk is het om samen te knutselen he, doe ik ook graag met mijn zus.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie mannenkaart heb je voor Jan gemaakt,leuk om er Duitse plaatsnamen bij te zetten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele leuke mannenkaart geworden.
    Heel passend voor de persoon die hem mocht ontvangen.
    Knap gemaakt.
    Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart maakte je voor Jan en zo perfect passend bij hun uitje,geweldig Martje. Veel knutselplezier met Trijntje xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.