dinsdag 19 januari 2021

Bloemen

 Hallo allemaal.


Ik heb de kaart eindelijk afgemaakt... Lag nog klaar om af gemaakt te worden. Ik had een kaart nodig voor een dame die 70 jaar werd. Toen ik in mijn doosje met onafgemaakte kaarten deze nog tegen kwam. Leek  me deze geschikt voor haar. Plaatje van Mattie.. Heb de kaart volgens een schets gemaakt. Het papier is uit verschillende pretty paper blokken. Vind de leuke tinten lila mooi bij het plaatje staan


Voor de afwerking een paar vlinders gemaakt met CR1354 en de roos is gemaakt met LR0294. Voor een beetje sierlijkheid er een kantje opgeplakt. 

Deze kaart laat ik meedoen bij het blog van https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/2021/01/challenge-2.html daar willen ze kaarten zien met een B. ik heb veel bloemen op de kaart

Bij het blog van https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2021/01/winnaars-en-toppers-mhh-challenge-28.html is onderstaande kaart met taart in de top gekomen. Hoe leuk kan dat zijn.....



Allemaal nog een fijne dag.

 Groeten Martje

7 opmerkingen:

  1. Hoi Martje, wat leuk je weer in blogland te zien. Je hebt een mooie kaart gemaakt met die lila roos als blikvanger. Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Martje.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig plaatje op een hele mooie kaart en wat leuk dat je in de prijzen viel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi jouw kaart. Jij hebt zelfs een dóósje voor je onafgemaakte kaarten! Als ik ze in een doosje zou doen dan komen ze er waarschijnlijk nooit meer uit😁, meestal blijven ze bij mij een tijdje op het bureau liggen. Gefeliciteerd met je toppertje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in de lila tinten Martje, erg mooi gemaakt.
    Gefeliciteerd met je toppertje,welverdiend hoor.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim dat je deze kaart het afgemaakt want hij is prachtig. Gefeliciteerd met je topkaartje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemenkaart Martje!
    Leuk dat we samen een top plaatsje hadden gefeliciteerd!
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.