zondag 1 januari 2017

Roodborstje in de sneeuw

Hallo allemaal.

Allemaal de beste wensen voor 2017. Ik hoop dat jullie allemaal een goede jaarwisseling hebben gehad.
Wij zijn er al weer snel bij want bij ons borduurkaartenblog begint vandaag een nieuwe uitdaging. De opdracht is maak een  geborduurde kaart met een winterkaart met vogeltje.
Ik had dit leuk plaatje van Jeanne nog .



Het borduurpatroon komt uit een al wat oudere hobbydolls. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Hier    http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2017/01/challenge-39-geborduurde-winterkaart.html   vinden jullie de uitdaging

3 opmerkingen:

  1. Hoi Martje,
    prachtige kaart heb je gemaakt, heel mooi van kleur en een supermooi plaatje!
    Ook voor jou de allerbeste wensen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Martje. Alles past zo goed bij elkaar, ik vind hem super! Voorspoedig 2017. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is schitterend Martje, mooi patroon en zo mooi geborduurd.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.