maandag 14 november 2016

Reminderkaart ons borduurkaartenblog

Hallo alemaal.

Doordat ik ziek was is het me niet gelukt om de kaart op tijd klaar te krijgen voor http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2016/11/challenge-37-kerstbomen-of-kerstballen.html   . Daarom komt mijn kaart bij de reminderkaarten. Het patroon is al ouder maar wel erg leuk voor een kerstkaart. Deze plaatjes vind ik zo leuk


 
Heb voor de afwerking van die leuke sneeuw gebruikt. Doen jullie allemaal weer mee. De uitdaging loopt tot en met 30 november. Hier http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2016/11/challenge-37-kerstbomen-of-kerstballen.html vinden jullie de uitdaging. Veel succes. Groeten Martje                       

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan Martje. Gelukkig dat je je weer beter voelt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je het kaartje toch nog af kreeg, mooi geborduurd en een schattig plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige geborduurde kerstkaart, Martje.Wat een schattig plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.