woensdag 30 december 2015

Borduurkaart patroon Hobbyjournaal

Hallo allemaal.

Ik heb met het patroon gemaakt door Christien voor de uitdaging bij http://het-hobbyjournaal.blogspot.nl/2015/12/challenge-december.html een kaart gemaakt.

 
De opdracht is maakt een borduurkaart met het patroon van Christien  en een plaatje uit de magical winterlijn van Yvonne . Ik heb dit leuke plaatje gebruikt. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Martje
 
 
Ps ik zie dat ik net te laat ben.  jammer!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Martje,
    wat jammer dat je net te laat bent, met het plaatsen van je kaartje..
    Het is heel mooi geworden, leuk met de sneeuwvlokjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart geworden..Fijne jaarwisseling en een goed, creatief 2016 toegewenst!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.