zondag 19 juli 2015

Wandelen in het Zwarte woud

Hoi Allemaal.

Wat leuk dat ik er nu weer een aantal volgers bij zijn gekomen. Gezellig dat jullie bij mij komen kijken.
Eindelijk weer eens een kaart van mij......
Deze heb ik vrijdag bij  Trijntje gemaakt we zagen die leuke schets van http://www.cardsandscrap.nl/2015/07/kaartenuitdaging-240.html . We waren zo leuk met stukken kaart bezig. Ik heb er een kaart voor sportieve man van gemaakt Die van wandelen, natuur en fotograferen houdt.  Onderstaande kaart is het geworden

Gebruikte materialen. Een stuik oude kaart van ANWB doorgaande route. Plaatje van Amy en Matty. De mal va fotostrip col 1390. daar zit ook die  leuke stempel van de camera . Ben benieuwd wat jullie vamn deze kaart vinden. Groeten Martje

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart Martje, leuk met een stukje van de ANWB, het plaatje past perfect.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart Martje! Leuk idee om met een stuk echte kaart te werken, leuk met de filmstrook ook!
    Dankjewel voor je mooe verjaardagskaart die ik ontvangen heb!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martje,
    je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt, leuk de landkaart en de fotostrip met konijntjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke mannenkaart .
    Een hoop leuks op te zien.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards & Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.