woensdag 1 oktober 2014

Zingende sneeuwmannen

 
Deze kaart gemaakt met een patroon van Theadora Donkersloot uit  HJ 49! Dus ik had het patroon  al heel lang. Dit plaatje vind ikzelf heel leuk passen. Is ook al een oudje.   En weer eens wat anders met de kruissteekjes. De opdracht is maak een kerstkaart met een kerst borduurpatroon. Doen jullie allemaal weer mee deze  maand. De uitdaging kunnen jullie hier vinden . http://borduurkaartenblog.blogspot.nl/2014/10/challenge-12-gebruik-een-kerstpatroon.html  
Groeten Martje

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en het borduurpatroon is ook grappig met de kruissteekjes.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart. Mooi is het patroon met de kruissteekjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Martje! Heel leuk patroon heb je gebruikt. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om dit patroon te gebruiken, ziet er bekend uit, ik heb het ook ooit gemaakt en het plaatje past er perfect bij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Borduurpatroontjes zijn tijdloos, prachtig! - heel leuk om eens een oudje te gebruiken Martje - ik vind het een superkaart!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, geborduurde kerstkaart heb je gemaakt, Martje!! Leuk plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, de sterren van kruissteekjes vind ik een leuke combinatie!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.