dinsdag 20 augustus 2013

Mijn eerste kerstkaartje 2013

Dit is mijn eerste kerstkaart voor 2013. Deze kaart gemaakt met veel  leuke materialen van MD, zowel oud als nieuw. De randen zijn met een pons van Martha Steward gemaakt. Stempel is er eentje van Nellie Snellen. De rest plaatje en mallen MD het achtergrond papier ook, komt uit verschillende pretty papers blokken. Deze kaart gaat mee doen met de challenge van http://decreatievezebra.blogspot.be/2013/08/challenge-30-alles-mag.html Hier mag alles. IK ben benieuwd naar jullie reacties .Groeten Martje

3 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie kerstkaart geworden,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martje,
    Wat een leuke kaart, mooi de felle rose tint erbij.. de eerste van heel veel ?? denk ik, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, Martje!! Heel mooi plaatje heb je gebruikt!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier.